Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży - subskrypcji poprzez aplikację, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, aplikacji oraz o prawach Konsumenta.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 13 Zgoda na wykorzystanie logo i nazwy firmy w celach marketingowych
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Aplikacji (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Aplikacji swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Aplikacji.
Pracownik Kupującego - Każdy pracownik podległy Kupującemu mający dostęp do konta innego niż zarządzające, który dokonuje “zakupu” - subskrypcji.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Strona – strona internetowa budi.com.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://budi.com.pl.com/.
Aplikacja – aplikacja „BUDi”, czyli oprogramowanie do którego aktywuje się licencje na koncie klienta w ramach subskrypcji. Aktualną wersję aplikacji można znaleźć pod adresem https://app.budi.com.pl/
Sprzedawca – Joachim Toczek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JTS Joachim Toczek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 5922290368, nr REGON 522839690.
Adres e-mail: biuro@budi.com.pl
Dla prawidłowego funkcjonowania Aplikacji potrzebne jest:
Urządzenie z dostępem do Internetu
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla złożenia zamówienia w Aplikacji, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
Ceny subskrypcji widoczne w Aplikacji są całkowitymi cenami netto za usługi (należy doliczyć podatek VAT).
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za licencję aplikacji.
Wybraną do kupienia licencję należy wybrać w wybranym wariancie w Aplikacji.
Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia (kontakt email i inne dane).
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i dokonania płatności.
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
Kupujący wprowadza dane niezbędne i prawidłowe dane do wystawienia faktury w sekcji płatność.
Za złożone zamówienie można zapłacić, Za pośrednictwem platformy płatniczej:
– Stripe, za pomocą karty płatniczej
Sprzedawca informuje, że w przypadku tej metody płatności, ze względu na jej specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
*pojęcie subksrypcji jest to opcja przedłużania licencji automatycznie poprzez płatności obsługujące automatyczne płatności.
Licencja Aplikacji automatycznie dodaje się do konta w ramach aktywnej subskrypcji odnawianej automatycznie, którą można zarządzać w aplikacji przechodząc do zakładki -> ZMIEŃ PLAN -> ZARZĄDZAJ SUBSKRYPCJĄ.
Sprzedawca w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo do zamiany zamówionej licencji na inną o podobnych rezultatach co do skuteczności i wartości równej lub wyższej od zamawianego po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie Kupującego.
O możliwych opóźnieniach Sprzedawca obliguje się do niezwłocznego poinformowania Klienta lub niezwłocznie po ustaleniu takiej możliwości i przedstawienia możliwych rozwiązań.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny przed realizacją usługi.
Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład informacja przekazana pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy odstąpienia od umowy w momencie jeżeli licencja jest wykorzystywana w aplikacji.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, które obejmują okres za który Konsument chce odstąpić od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
– W której licencja została dostarczona i wykorzystywana.
– O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
– Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku wystąpienia problemu z działaniem licencji Aplikacji Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwe działającej licencji.
Konsument zobowiązany jest do kontaktu ze Sprzedawcą podjęcia próby polubownego rozwiązania wszelkich sporów wynikających z umowy przed podjęciem dalszych kroków. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, Konsument powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, przedstawiając szczegóły dotyczące sprawy.
Konsument może:
– Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
– Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
– Żądać usunięcia wady w wykonywanej usłudze (sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji, jeżeli wpływ na realizację usługi miały czynniki trzecie – takie jak niepoprawne użytkowanie sprzętu, aplikacji, niepoprawna eksploatacja sprzętu na którym wykonywana jest usługa, a także zmiana ustawień podzespołów dostarczanych przez producentów (autorskie modyfikacje sprzętu. Sprzedawca może również odmówić do przyjęcia reklamacji, jeżeli Konsument pomimo wystąpienia błędu nieustannie korzystał z aplikacji wykorzystując ją do pracy.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji adres mailowy biuro@budi.com.pl.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest podanie dodatkowych informacji, konieczne będzie porozumienie się ze Sprzedawcą poprzez e-mail lub wideokonferencję w celu ustalenia miejsca istnienia wady
Reklamacje dotyczące działania Aplikacji/Strony należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany formy realizacji reklamacji – usunięcie wady zamiast zwrotu środków, w przypadku gdy realizacja żądania Kupującego jest niemożliwa lub wymagałaby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
W przypadku subskrypcji każde przedłużenie subskrypcji jest zapisywane w systemie jako osobne zamówienie.
Sprzedawca zastrzega prawo do odwołania/anulowania/dezaktywowania konta zarządzającego i powiązanych, jeżeli Kupujący nie wywiązuje się terminowo z płatności lub przestał je opłacać. Płatności dokonywane powinny być w umożliwiony przez sprzedawcę sposób.
Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku wybranym przez Konsumenta na stronie (domyślnie - j. polski).
Konsument odpowiada za całą strukturę Firmy w tym przypisanych pracowników oraz ich zaniechania lub zaniedbania regulaminu jak za własne.
Wgrywanie plików, zamieszczanie treści:
Konsument oraz pracownicy będący w jego strukturze Firmy zobowiązują się nie wgrywać, dodawać, zapisywać żadnych danych, plików, treści i innych niezgodnych z Polskim prawem elementów lub podejmowania działań niezgodnych z Polskim prawem, nawołującym do nienawiści. Wszelkie tego typu próby mogą skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy oraz zgłoszeniem incydentu do odpowiednich służb.
Konsument oraz jego pracownicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów polskiego prawa oraz RODO, zobowiązują się do nie zamieszczania/wgrywania/wpisywanie/dodawania treści/plików/wiadomości/elementów, które mogą zawierać dane wrażliwe, prywatne osób trzecich lub swoich własnych. Wszelkie tego typu próby mogą skutkować natychmiastowych rozwiązaniem umowy.
Rozwiązanie Licencji: Licencja jest aktywna do czasu jej rozwiązania. BUDi zastrzega sobie prawo do terminacji licencji bądź subskrypcji Konsumenta w dowolnym momencie, jeśli zajdzie podejrzenie naruszenia postanowień EULA bądź regulaminu planu subskrypcji. Wraz z terminacją licencji, Konsument zobowiązany jest do zaprzestania korzystania z Aplikacji i usunięcia wszystkich posiadanych kopii, pełnych jak i częściowych, Aplikacji.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Postanowienia § 12 Regulaminu w punktach 1, 2 i 4 nie mają odniesienia do osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w przypadku, gdy zakupiony towar nie jest powiązany bezpośrednio z charakterem prowadzonej przez Kupującego działalności lub jego specjalizacji. W takim wypadku Kupujący prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość na warunkach identycznych jak Konsument.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
JTS Joachim Toczek
adres e-mail: biuro@budi.com.pl
– Ja …………………………………….. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy zakupu następujących usług(i):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
– Data zakupu ………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta(ów) ………………………………………………………………………….
– Adres Konsumenta(ów) ………..………………………………………………..
Data ……………………………………..
Zgoda marketingowa – dobrowolna, nieodpłatna zgoda na wykorzystanie logo i nazwy firmy Kupującego przez Sprzedającego w celach marketingowych i sprzedażowych.
Sprzedający – Joachim Toczek, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JTS Joachim Toczek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (NIP: 5922290368, REGON: 522839690).
Kupujący – każdy podmiot/osoba, który/a posiada aktywne konto w aplikacji BUDi.
Aplikacja – aplikacja BUDi, dostępna pod adresem https://app.budi.com.pl.
Kupujący, posiadając aktywne konto w aplikacji BUDi, wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie jego logo i nazwy firmy przez Usługodawcę w celach marketingowych i sprzedażowych.
W ramach tej zgody Sprzedający może:a) umieszczać logo i nazwę firmy Kupującego na stronie internetowej aplikacji oraz w materiałach promocyjnych,b) prezentować logo i nazwę firmy w mediach społecznościowych, prezentacjach handlowych oraz materiałach reklamowych,c) wykorzystywać logo i nazwę firmy w sekcji „Nasi Klienci” lub podobnych formach promocji.
Sprzedający zobowiązuje się do wykorzystywania wyłącznie materiałów oficjalnie dostępnych na stronie internetowej Kupującego, bez ich modyfikacji i w sposób nienaruszający reputacji Kupującego.
Sprzedający nie będzie używał logo i nazwy firmy w sposób mogący wprowadzać w błąd, sugerować fałszywe partnerstwo lub godzić w wizerunek Usługobiorcy.
Kupujący może w każdej chwili wycofać zgodę na wykorzystanie jego logo i nazwy firmy.
Cofnięcie zgody wymaga przesłania wiadomości e-mail na adres: biuro@budi.com.pl z treścią:
Załącznik nr 2 WZÓR FORMULARZA WYCOFANIA ZGODY NA WYKORZYSTANIE LOGO I NAZWY FIRMY
Ja, (imię i nazwisko) będący osobą decyzyjną w (nazwa firmy), niniejszym informuję o wycofaniu zgody na wykorzystywanie nazwy oraz logo mojej firmy przez BUDi w celach sprzedażowych i marketingowych. Po otrzymaniu żądania wycofania zgody, Usługodawca usunie wszelkie materiały zawierające logo i nazwę firmy Usługobiorcy w ciągu 7 dni roboczych.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej zgody w uzasadnionych przypadkach, np. zmian w przepisach prawa.
Informacja o zmianach zostanie przesłana na adres e-mail Usługobiorcy co najmniej 7 dni przed ich wejściem w życie.
Korzystanie z aplikacji po wprowadzeniu zmian w regulaminie oznacza ich akceptację.
Regulamin konta w aplikacji app.budi.com.pl
SPIS TREŚCI
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Aplikacji (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Aplikacji.
Aplikacja – aplikacja internetowa app.budi.com.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://app.budi.com.pl/
Sprzedawca – Joachim Toczek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JTS Joachim Toczek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 5922290368, nr REGON 522839690.
Adres e-mail: biuro@budi.com.pl
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
Aktywne konto e-mail
Urządzenie z dostępem do Internetu
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Aplikacji, sprawdzenie aktualnego statusu subskrypcji, edytowanie subskrypcji, edycja danych potrzebnych do funkcjonowania Aplikacji BUDi czy samodzielna edycja danych Kupującego. Podstawowe funkcje Aplikacji:
Tworzenie konta zarządzającego, kierowniczego, pracowniczego.
Edytowanie informacji o danym konsumencie - użytkowniku Aplikacji.
Dodawanie projektów (określanie nazwy, terminu rozpoczęcia i zakończenia, przypisywania pracowników, wgrywania plików, zdjęć , filmów, tworzenia check listy) ]
zarządzanie utworzonymi projektami
dokonywanie zakupu subskrypcji
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Aplikacji.
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@budi.com.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@budi.com.pl
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Aplikacji jest Sprzedawca.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
konieczność dostosowania Aplikacji do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Aplikacji
poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@budi.com.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Aplikacji BUDi
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Aplikacji.
Aplikacja – aplikacja Budi.com.pl prowadzona jest przez Usługodawcę pod adresem https://app.budi.com.pl/
Sprzedawca – Joachim Toczek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą JTS Joachim Toczek, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 5922290368, nr REGON 522839690.
Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@budi.com.pl
Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@budi.com.pl
Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
Usługodawca zastrzega prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@budi.com.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
Ostatnia modyfikacja regulaminów: 30.03.2025r
Kontakt
biuro@budi.com.pl
Odwiedź nas na Facebooku