Ostatnia aktualizacja: 30.03.2025
WAŻNE: PROSZĘ DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z UMOWĄ LICENCYJNĄ UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO (“EULA”) PRZED ZAINSTALOWANIEM BĄDŹ UŻYCIEM APLIKACJI BUDi.
1. Akceptacja Regulaminu: Poprzez zainstalowanie bądź używanie aplikacji BUDi (“Aplikacji”), użytkownik zaświadcza, że zapoznał się i zaakceptował postanowienia EULA. W wypadku, w którym użytkownik nie akceptuje postanowień EULA, nie powinien on instalować ani używać Aplikacji.
2. Przyznanie Licencji: Na bazie akceptacji postanowień EULA, BUDi przekazuje nieekskluzywną, nieprzekazywalną, odwoływalną licencję na zainstalowanie lub używanie aplikacji w obrębie jednego przedsiębiorstwa.
3. Plan Subskrypcji: BUDi oferuje dwa plany subskrypcji: Plan Biznes i Biznes Plus. Każdy plan daje dostęp do różnych funkcji i benefitów, dokładniej opisanych na stronie budi.com.pl.
4. Płatności i Odnowienie Subskrypcji: Płatność za wybrany plan subskrypcji będzie przetworzona zgodnie z postanowieniami przedstawionymi podczas procesu realizacji transakcji. Plany subskrypcji będą automatycznie odnawiane na końcu okresu rozliczeniowego do czasu manualnej anulacji subskrypcji. Konsument jest odpowiedzialny za uaktualnianie danych potrzebnych do procesu płatności oraz wprowadzenie poprawnych danych niezbędnych do wystawienia dokumentacji księgowej, użytkownik zobowiązuje się do podania pełnych i prawdziwych danych, w tym adresu (numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość) oraz nazwy firmy (w przypadku przedsiębiorców, firm) lub imienia i nazwiska (w przypadku osób fizycznych). Podanie tych danych jest niezbędne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. W przypadku przedsiębiorców oraz osób fizycznych korzystających z usług w celach prywatnych, dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu wystawienia faktury. Faktura zostanie wystawiona na podane przez Konsumenta dane w aplikacji oraz dostarczona na adres e-mail, z którego konsument złożył zamówienie. Faktura VAT zostanie wystawiona i przesłana najpóźniej do 3 dnia następującego miesiąca.
5. Rozróżnienie Licencji:
6. Aktualizacje i Wsparcie: Podczas okresu subskrypcji, Konsument jest uprawniony do otrzymywania aktualizacji i usług wsparcia technicznego powiązanych z Aplikacją, określonych dokładniej przez wybrany plan subskrypcji.
7. Aplikacja Posiada 3 typy kont składające się w "Company" :
a) Konto Zarządzające (Główne),
b) Konto kierownicze,
c) Konto pracownicze.
Subskrypcja przypisywana jest do konta głównego (Zarządzającego). Wszelkie zmiany, reklamacje, oraz próby kontakt muszą zostać dokonane poprzez adres e-mail przypisany do konta zarządzającego w celu zapobieżenia nadużyć.
Konsument odpowiada za całą strukturę "Company" w tym przypisanych pracowników oraz ich zaniechania lub zaniedbania regulaminu jak za własne.
8. Wgrywanie plików, zamieszczanie treści:
a) Konsument oraz pracownicy będący w jego strukturze "Company" zobowiązują się nie wgrywać, dodawać, zapisywać żadnych danych, plików, treści i innych niezgodnych z Polskim prawem elementów lub podejmowania działań niezgodnych z Polskim prawem, nawołującym do nienawiści. Wszelkie tego typu próby mogą skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy oraz zgłoszeniem incydentu do odpowiednich służb.
b) Konsument oraz jego pracownicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów polskiego prawa oraz RODO, zobowiązują się do nie zamieszczania/wgrywania/wpisywanie/dodawania treści/plików/wiadomości/elementów, które mogą zawierać dane wrażliwe, prywatne osób trzecich lub swoich własnych. Wszelkie tego typu próby mogą skutkować natychmiastowych rozwiązaniem umowy.
9. Rozwiązanie Licencji: Licencja jest aktywna do czasu jej rozwiązania. BUDi zastrzega sobie prawo do terminacji licencji bądź subskrypcji Konsumenta w dowolnym momencie, jeśli zajdzie podejrzenie naruszenia postanowień EULA bądź regulaminu planu subskrypcji. Wraz z terminacją licencji, Konsument zobowiązany jest do zaprzestania korzystania z Aplikacji i usunięcia wszystkich posiadanych kopii, pełnych jak i częściowych, Aplikacji.
10. Prawo Własności: Aplikacja i wszelkie prawa własności intelektualnej są własnością BUDi i powiązanych licencjodawców. BUDi zastrzega sobie wszelkie prawa niewymienione wśród postanowień EULA.
11. Zastrzeżenie do Gwarancji: APLIKACJA PRZEKAZYWANA JEST BEZ GWARANCJI, WYRAŹNYCH BĄDŹ DOMNIEMANYCH, WLICZAJĄCYCH LECZ NIE OGRANICZAJĄCYCH SIĘ DO: DOMNIEMANEJ GWARANCJI WARTOŚCI HANDLOWEJ, GWARANCJI PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU, GWARANCJI NIENARUSZENIA PRAW.
12. Ograniczenie Odpowiedzialności: W ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ PRAWO, BUDi I POWIĄZANI LICENCJODAWCY, POD ŻADNYM POWODEM, NIE POWINNI PONOSIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRAWNEJ ZA SZKODY POŚREDNIE, PRZYPADKOWE, SPECJALNE, PRZYKŁADOWE LUB WYNIKOWE BĘDĄCE SPOWODOWANE BĄDŹ POWIĄZANE Z APLIKACJĄ BĄDŹ SUBSKRYPCJĄ.
13. Prawo Rządowe: EULA jest regulowana i interpretowana w powiązaniu z prawem Polskim, bez względu na zasady kolizyjne prawa.
14. Całość Umowy: EULA stanowi całość umowy pomiędzy Konsumentem, a BUDi w stosunku do Aplikacji i planów subskrypcji oraz zastępuje wszystkie wcześniejsze lub równoczesne umowy, oświadczenia, gwarancje i porozumienia.
Instalując lub korzystając z aplikacji BUDi oraz subskrybując plan, potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zaakceptowałeś warunki niniejszej Umowy Licencyjnej Użytkownika Końcowego oraz wybrany plan subskrypcyjny.
W ramach wszelkich pytań odnośnie umowy licencyjnej bądź subskrypcji, proszę kontaktować się poprzez adres e-mail: biuro@budi.com.pl.
Aplikacja BUDi jest obsługiwana przez JTS Joachim Toczek Firmę zarejestrowaną w Polsce.
Kontakt
biuro@budi.com.pl
Odwiedź nas na Facebooku